Formula Kuasa Dua Jana Income

Suhaimi


Assalamualaikum semua..
Jommm viral kan..
terhanggat di pasaran..Kuasa2,com sedang melanda pasaran network..
*Modal hanya 2 hinggit shj..*
Jgn dok diam.. klu dok diam tak dpt tau.. sy ckp2 awal2..
Jgn berhenti share link anda…
Kita *buka mulut* psl K2 beerti kita *buka kedai* K2 kita…

sy ingatkn sekali lagi yer… sila ambil perhatian…

*Jgn ulang kesilapan.. lama.. dok diam harapkan leader jer… kt sini sume kena gerak.. klu ada yg tido kejutkan dia..*

Yg rasa nk dok diam jgn join…
Yg rasa malu yg amat sgt… atau
malas yg amat sgt.. nk share kt org… tlg jgn join..
pegi main jauh2…!!!

Kita tak nk jd jemm biz kuasa2 ni… mcm yg dok ada tu.. semua jd jemmm..
sebb harapkan founder dan leader jer..

Di K2 jg xde istilah ini ya…
⤵️⤵️⤵️

*4D = Dok Diam Dpt Duit*

*Semua ahli WAJIB bekerja ==>> TAJA 4 org*
Xde keje…xde la gajikan
CLEAR YER… UOLLS 🤩

Real bizz, real program..
Biz komuniti ..tolong menolong sesama ahli…
xkan berlaku overpaid..!!!

*Biz baru mula pd 19/8/2020 ni modal RM2 jer.. 😱.. tp blh dpt ribuan ringgit..*

Kini peluang datang kpd anda.
*Cuma modal RM 2.00 sahaja*
_Ringgit Malaysia Dua Sahaja_

Kenalkan 4 kawan, itu jer tugas anda.
Berapa boleh dapat?
Stage-1 : RM 4.00
Stage-2 : RM 56.00
Stage-3 : RM 372.00
Stage-4 : RM 2, 540.00
Stage-5 : RM 18, 396.00
Stage-6 : RM 139, 196.00
Stage-7 : RM 1, 081, 212.00
Stage-8 : RM 8, 519, 420.00
Stage-9 : RM 67, 632, 636.00
*TOTAL* *RM 77, 393, 832.00*

Jangan terkejut, ini bakal merubah ekonomi anda.

Cuma *RM2*, semua mampu merubah status Kewangan anda.
Untuk daftar klik link ini

*KEPUTUSAN HARI INI ADALAH PENENTU MASA DEPAN ANDA…*
*fikir2 kan lahhhh…*

dah-meletop.jpg


Klik sini : https://kuasa2.com/power2u


Suhaimi

No HP : 0179039745

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *