Whitekish

Cik Yam


TERIMA KASIH SOP😷

Saya malu sangat nak keluar rumah.
Bukan apa, malu nak bercakap.
Gigi saya teruk😞
Dah la kuning, berkarang, hitam dan kadang² berbau pulak tu😖
Sekarang ni je semenjak ada SOP utk pakai mask baru saya berani nak keluar, sbb bila bercakap tak nampak la gigi saya yang teruk ni😅
Sapa yang mengalami masalah yang Sama mcm Cik Yam nyatakan kat atas ni
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
Bila ada SOP pakai mask baru berani nak keluar sbb orang tak nmpk gigi yg teruk tu
🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♂️
Sini Cik Yam bantu
Ini dia penyelesaiannya👇🏻
🤩 Whitekish Magic Charcoal🤩
Guna Whitekish Magic Charcoal ni 2 kali sehari, dalam masa seminggu akan nampak perubahannya☺️
Gigi yg kuning, berkarang dan hitam tu akan menjadi putih dan sihat.
Gusi berdarah dan mulut berbau tu pon akan hilang🤭

Jadi apa tunggu lagi…
Beli cepat..
Takkan la nak tunggu sampai masalah yg membelenggu korang semua ni makin teruk kan..

Sekarang tgh ada promosi…
Beli 2 set = RM140
Free 2 set lgi
2 berus gigi
2 porch bag
AND
FREE POSTAGE

IMG-20200919-WA0041.jpg


Klik sini : http://wassap.my/01135546034/whitekish


Cik Yam

No HP : 01135546034

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *